Річний звіт за 2017 рік

Звіт відділу надання адміністративних послуг

Лиманської районної державної адміністрації Одеської області

за 2017 рік .

 

Відділ надання адміністративних послуг – є структурним підрозділом Лиманської районної державної адміністрації Одеської області.  Чисельність  працівників  ЦНАПу  становить 8 осіб, у тому числі: 1 - начальник відділу, адміністратори – 4 особи, державні реєстратори – 2 особи (передбачено 3 посади державних реєстраторів,  з них дві посади  заповнені).

На сьогодні через ЦНАП  надаються 124 адміністративні послуги. За 2017 рік у ЦНАП із заявами на надання адміністративних послуг звернулося 21826 суб’єктів звернень.

Якщо подивитись на структуру адміністративних послуг, то найбільше у  2017 році суб’єктів звернулося за адміністративними послугами, що стосуються реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі, за видачею витягів з Державного земельного кадастру,  за довідками про наявність земель ( за даними форми 6-ЗЕМ) та за витягами про нормативну грошову оцінку земельних ділянок – 14017 суб’єктів звернення,  за реєстрацією речових прав на нерухоме майно – 4238 суб’єктів звернення, за адміністративними послугами, що стосуються вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України звернулося 1638 суб’єктів звернень, за видачею будівельного паспорта, містобудівних умов та обмежень  звернулось 1580 суб’єктів звернень, для отримання декларацій, що надаються Департаментом державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області звернувся 201 суб’єкт та  30 суб’єктів звернулося за отриманням дозвільних документів. Державний реєстратор  з питань реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Лиманської РДА Одеської області надав 122 адміністративні послуги.

Від наданих адміністративних послуг за 2017 рік до районного бюджету надійшло 462992 тис. грн. (  444160,00 – по нерухомості, 18832,00  – за реєстрацію юр., фіз. осіб).  

Питання щодо фінансування заходів, пов’язаних з впровадженням  надання послуг з оформлення, обміну та видачі паспортних документів (у тому числі закордонних біометричних паспортів, паспортів у вигляді ID-карток) через  Центр надання адміністративних послуг Лиманської райдержадміністрації розглядалося на рівні районного керівництва. Начальником відділу надання адміністративних послуг Лиманської райдержадміністрації  на особистому прийомі у керівника  Головного управління ДМС в Одеській області  13 травня 2017 року було обговорено питання щодо можливості  реалізації даного проекту, отримано вичерпні консультації, які на даний час відпрацьовуються, зокрема визначення доцільності та джерел фінансування закупівлі обладнання, загальна вартість якого орієнтовно становить  понад 450 тис. грн.

В період з 21 по 23.11.2017 року в Одеському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України відбувся тематичний короткотерміновий семінар на тему: «Впровадження електронних адміністративних послуг із підтримкою мобільних форматів як пріоритет стратегічного розвитку регіону» для державних службовців категорій Б та В підрозділів райдержадміністрації з питань надання адміністративних послуг. В даному заході прийняла участь адміністратор відділу надання адміністративних послуг Романчук О.В.

За звітний період ЦНАП Лиманської райдержадміністрації  приймав активну участь в спільному проекті «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» в Одеській області, щодо автоматизації роботи ЦНАП та покращення якості надання адміністративних послуг.

З 18 по 12 грудня у рамках проекту «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)»,  що фінансується Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» та реалізується в Одеській області відбувся тренінг на тему «Е-урядування та е-демократії для публічних службовців Одещини». В даному заході прийняли участь начальник відділу Калашнік Д.С. та державний реєстратор Заїка Л.О. В рамках тренінгу експертами команди "Док Проф" було проведено навчання у системі електронного документообігу "Док Проф", учасники отримали практичні навички роботи у даній системі.

Рішенням Лиманської районної ради Одеської області № 323-VII від 22 грудня 2017 року була затверджена Програма фінансової підтримки діяльності ЦНАПу на 2018 рік, основною метою якої є створення належних умов надання адміністративних послуг в Лиманському районі.

Переваги інтегрованого надання адміністративних послуг, тобто через центр надання адміністративних послуг полягають в тому, що для споживачів послуг (громадян і бізнесу) це можливість одночасного замовлення різних послуг, які можуть випливати з одного факту або життєвої ситуації.  Тобто найважливіша перевага ЦНАП- це ліквідація потреби особи звертатися до різних  адміністративних органів, розпорошених територіально та за різними прийомними годинами.  А також – це суттєве покращення якості послуг, оперативність їх надання, дотримання термінів надання послуг, велика інформованість про надання і отримання послуг.

У подальшому серед основних завдань реформування сфери адміністративних послуг є збільшення переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків та видатків на їх надання,  впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.

Найголовніше  проблемне  питання - відсутність відповідного приміщення для    забезпечення належних умов зберігання архівних справ, які в великій кількості надходять від суб’єктів державної реєстрації прав на нерухоме майно та архівних справ по реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців.