Звіт відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації за 2018 рік

Відділ надання адміністративних послуг – є структурним підрозділом Лиманської районної державної адміністрації Одеської області.  Чисельність працівників за штатним розписом становить 8 осіб, у тому числі: 1 - начальник відділу, адміністратори – 4 особи, 2 – державні реєстратори, 1- спеціаліст відділу.

З лютого 2018 року  через ЦНАП  надаються 134 адміністративні послуги. За 2018 рік у ЦНАП із заявами на надання адміністративних послуг звернулося 20818 суб’єктів звернень.

Якщо аналізувати структуру адміністративних послуг, то у 2018 році найбільш популярними є послуги, що стосуються реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі, видачі витягів з Державного земельного кадастру,  довідок із звітності з кількісного обліку про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями та  витягів про нормативну грошову оцінку земельних ділянок – 12909 суб’єктів звернення,  за адміністративними послугами, що стосуються вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України звернулося 1171 суб’єкт звернень, за реєстрацією речових прав на нерухоме майно – 4598 суб’єктів звернень, за видачею будівельного паспорта, містобудівних умов та обмежень  звернулось 1620 суб’єктів звернень, для отримання декларацій, що надаються Департаментом державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області звернулося 180 суб’єктів та  31 суб’єкт звернувся за отриманням дозвільних документів, державний реєстратор  з питань реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Лиманської РДА Одеської області надав 309 адміністративних послуг.

Від наданих адміністративних послуг за 2018 рік до районного бюджету надійшло 454536,30 грн. (440406,30 – по нерухомості та 14130,00 - за реєстрацію юр., фіз. осіб).

З метою спрощення оплати адміністративних послуг було укладено договір на еквайрингове обслуговування між Лиманською районною державною адміністрацією та філією - Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк» 27 лютого 2018 року, завдяки чому оплатити адміністративні послуги тепер  можна в приміщенні ЦНАПу.

Також для створення зручних та сприятливих умов надання адміністративних послуг на початку 2018 року керівництво Лиманської райдержадміністрації звернулося до Фонду державного майна України та Лиманського районного центру зайнятості з метою передачі в оренду частини приміщення районного центру зайнятості.

04 квітня 2018 року було підписано двосторонній договір оренди нерухомого майна, що належить до державної власності, згідно якого ЦНАПу Лиманської райдержадміністрації було передано частину приміщення площею 206,80 м.кв. за адресою: смт. Доброслав, пр-т 40-річчя Визволення, 4а.

26 червня 2018 року відбулося офіційне відкриття ЦНАПу за новою адресою.

В рамках Програми фінансової підтримки діяльності Центру надання адміністративних послуг Лиманської районної державної адміністрації на 2018 рік були придбані меблі для нового приміщення.

Завдяки переїзду ЦНАПу в нове приміщення, вирішилось одне з головних проблемних питань,  тепер за адресою: смт. Доброслав, вул. Центральна, 69 обладнано повноцінний архів для зберігання реєстраційних справ, які надходять від суб’єктів державної реєстрації прав на нерухоме майно та архівних справ по реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців.

ЦНАП Лиманської райдержадміністрації продовжує приймати активну участь в спільному проекті «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» в Одеській області, щодо автоматизації роботи ЦНАП та покращення якості надання адміністративних послуг. В рамках зазначеної програми було отримано мобільний центр надання адміністративних послуг, який призначений для надання якісного сервісу громадянам похилого віку, людям з інвалідністю та тим, хто потребує обслуговування без відвідування центрів надання адміністративних послуг. Мобільний центр-кейс є ударостійким, водо-та пилонепроникним, усередині якого знаходиться все необхідне для якісного надання послуг для жителів району.

У 2019 році відділом надання адміністративних послуг планується запровадити надання послуг з реєстрації нових транспортних засобів, їх перереєстрації у зв’язку із зміною анкетних даних власника (без огляду експерта) та обміну/отримання нового посвідчення водія у зв’язку із втратою чи викраденням.