- 0 485 59 10 87 - гаряча лінія Лиманської РДА для повідомлень про місця стихійних сміттєзвалищ на території району
- 0 485 59 10 87 або 102 - гаряча лінія Лиманської РДА для повідомлень про місця стихійної торгівлі на території району
- 0 485 59 10 87 - гаряча лінія Лиманської РДА для повідомлень про місця скупчення амброзії
- 0 485 59 10 87 — гаряча лінія Лиманської РДА для представників малого та середнього бізнесу
- 1545 — урядова гаряча лінія
Прямі телефонні лінії
Графік особистого прийому громадян
- Графік особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів Лиманської районної державної адміністрації
- Графік прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги у Лиманській районній державній адміністрації
- Про затвердження графіка виїзного особистого прийому громадян головою, першим заступником, заступником голови Лиманської районної державної адміністрації на І півріччя 2020 року
- Про затвердження графіка особистого прийому громадян головою, першим заступником голови, заступником голови, керівником апарату Лиманської районної державної адміністрації на 2020 рік
Гарячі телефонні лінії
Статистичні данні
- Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 12 місяців 2019 року у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року
- Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року
- Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 6 місяців 2019 року у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року
- Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 3 місяці 2019 року у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року
- Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 12 місяців 2018 року у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року
- Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 12 місяців 2017 року у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року
- Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 12 місяців 2016 року у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року
- Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 12 місяців 2015 року в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року
- Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 12 місяців 2014 року в порівнянні з аналогічним періодом 2013 року