1. Закон України «Про державну службу»   
  2. ПОСТАНОВА про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Відділ управління персоналом апарату Лиманської райдержадміністрації Одеської області доводить до відома бажаючих прийняти участь у конкурсах, що відповідно до статті 25 Закону України "Про державну службу" особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою. 

 

Перелік документів до конкурсу відповідно до ст. 25 Закону України «Про державну службу» :


 

  1. копію паспорта громадянина України;
  2. письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
  3. письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
  4. копію (копії) документа (документів) про освіту;
  5. посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 
  6. заповнену особову картку встановленого зразка;
  7. у разі проведення закритого конкурсу - інші документи для підтвердження відповідності умовам конкурсу;
  8. декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. 

 

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, крім тих, що зазначені у частині першій статті 25 Закону України «Про державну службу», у тому числі документи про підтвердження досвіду роботи.

Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі.